Te iubesc, Transilvania! :)

De mică am învățat că Transilvania-i acasă. E locul în care îmi regăsesc inima. În Transilvania am învățat că răbdarea nu se cere, ea se oferă. În Transilvania am gustat prima dată un paprikas și m-am minunat că oamenii se înțeleg deși vorbesc limbi diferite. În Transilvania am început să apreciez, să descopăr și să cred în oameni. În Transilvania am făcut primii pași și tot aici am descoperit ce-i iubirea. În Transilvania am învățat că respectul se câștigă, nu se pretinde. În Transilvania am  descoperit că omenia și modestia sunt cele mai de preț calități și tot în Transilvania am învățat că graba strică treaba.

Te iubesc, Transilvania, pentru toate lecțiile de viață pe care mi le-ai dat! Te iubesc, Transilvania, pentru că ești cultă, Te iubesc, Transilvania, pentru că ești cosmopolită, Te iubesc, Transilvania, pentru că ești neaoșe, nealcoșe și molcomă, Te iubesc, Transilvania, pentru că mi-ai arătat că tenacitatea mută munții din loc, Te iubesc, Transilvania, pentru că, zi de zi, te încăpățânezi să-mi arăți că, deocamdată, cinstea-i la ea acasă cu tine.

De asta Te iubesc, Transilvania!🙂

Lasă un răspuns

