Cea mai fericită doar cu cel mai prost!

Am unul dintre cele mai proaste joburi din lume, dar pe care nu l-aș da pe nimic în lume!🙂

Reporter  stă în capul clasamentului, pe locul 5 (cinci) în topul celor mai proaste 200 de joburi de pe planetă, conform unui studiu publicat de americani în urmă cu puțin timp.

Că e stresant, că nu-i plătit bine, că-i solicitant fizic, pe toate le știu pe de rost atât eu cât și analizele și conturile mele. Dar, la fel de bine știu că, pe cât e de solicitant, pe atât e de interesant, știu că nopțile nedormite se (răs)plătesc singure de pe primele pagini, știu că inima mi se suie-ntr-un roller coaster de fiecare dată înainte să pun mâna pe ediția călduță a publicației la care lucrez, știu că poveștile valoroase ale oamenilor au valoare doar dacă sunt spuse pe gratis și mai știu că doar cel mai prost job ever mă poate face cea mai fericită!

Lasă un răspuns

