Video tip top

Cele mai bune videoclipuri de care îmi amintesc mi s-au coalizat în cap azi, în urma discuției cu un prieten pasionat de audio-vizual. Și, așa cum am promis😛, iată-le și pe blog, că dac-am zis, am zis!🙂

1. Lady GaGa – Bad Romance (Francis Lawrence)

 

2. Enigma – Return to Innocence (Julien Temple)

 

3. Rammstein – Amerika (Jörn Heitmann)

 

4. Kanye West – Diamonds From Sierra Leone (Hype Williams)

 

5. Cinnamon Chasers – Luv Deluxe (Saman Keshavarz)

 

6. Madonna – Jump (Jonas Åkerlund)

 

7. Aerosmith – I Don’t Want To Miss A Thing (Francis Lawrence)

 

8. The Rolling Stones – Rain Fall Down (Jonas Åkerlund)

 

9. Gwen Stefani – What You Waiting For? (Francis Lawrence)

 

10. Robbie Williams Feat. Pet Shop Boys – She’s Madonna (Johan Renck)

 

11. U-MV140 – Whale – Pay for Me (Jonas Åkerlund)

 

12. Michael Jackson – Black or White (John Landis)

 

13. Beyoncé – Run The World (Girls) (Francis Lawrence)

 

Personal fav. Lady GaGa – Alejandro (Steven Klein)


Lasă un răspuns

