La vida…

Mi-am propus ca, la ediția asta a TIFF-ului să merg în fiecare zi la film. Seara, de preferat. Așa că, până acum, mi-a ieșit figura. Am fost la majoritatea proiecțiilor din Piața Unirii. Am fost și în Mănăștur. Și la Bonțida. Îmi amintesc doar că, într-o seară nu am prea avut chef de film, dar am mers, totuși, să văd La vida de los peces.

Nu recomand filmul. Pentru că deschide cu cuțitul lucrurile nespuse, crezute moarte și-ngropate încă de pe vremea lui Tutankhamon.

Nu recomand filmul pentru că nimeni și nimic n-ar trebui să poată avea puterea de a se juca cu mintea cuiva, la secole distanță.

Nu recomand filmul nici celor slabi de înger, pentru că poate da viețile peste cap – la propriu.

Nu recomand filmul și pentru că te aduce exact din punctul din care ai plecat, cu greu, cândva.

Nu recomand filmul pentru că vibrează cu „vechiul” tu.

Nu recomand filmul pentru că aduce-aminte de ce n-a fost.

Nu recomand filmul pentru că, la final, s-ar putea să-ți grăbești pașii în întuneric ca să treci mai repede peste.

Nu recomand filmul nici pentru că muzica din el poate creea dependență.

Nu recomand filmul celor care cred că s-au redresat.

Nu-l recomand. Deloc…

2 thoughts on “La vida…

Lasă un răspuns

