Barcelona

Descoperirea mea de marți dimineață se numește Barcelona! Și nu-i Barcelona lui Gaudí nici măcar Barcelona mea nu-i. E o trupă care-mi face sufletul să cânte pe ritmuri necunoscute de rock & jazz & indie. Muzică bună, de ascultat în liniștea gândurilor.

Cică oamenii ăștia, Brian Fennell (voce, pian), Chris Bristol (chitară, voce) și Rhett Stonelake: (tobe) s-au adunat în 2007 să-și facă trupă și cântă pentru public din 15 august. Păcat că n-am știut de ei mai devreme, noroc că i-am găsit acum. Audiție plăcută!

P.S. Melodia asta e la fel de bună ca ceaiul cu miere și scorțișoară.

2 thoughts on “Barcelona

Lasă un răspuns

