Meserii, profesii și frustrări

Recunosc, din când în când am câte-un fix fix bun. Fixul meu din ultima vreme e compus din două: are o latură gramaticală și una de conținut, vizavi de știri – deh, defect profesional.🙂 Astăzi am prins două jurnale de știri televizate. Două dintre știri – nestemate la nivel gramatical, respectiv, de conținut. Prima imbecilitate a limbii noastre mi-a fost dat s-o văd la o televiziune ireală. Am aflat cu surprindere că un redactor – reporter al unei televiziuni care „face realitatea” n-a depășit clasa a VI-a în ceea ce privește limba română, deoarece, dragii mei, are greutăți în ceea ce privește cazurile gramaticale. Și pluralurile. Domnișoara, pe numele ei Mihaela Chiper, a citit, frumușel, de pe foaie că „… se întâmplă la fel și cu prețul OUĂLELOR”.

Să-ți moară gramatica-n fașă, nu alta?! Apăi, dragă Mihaela Chiper de la Irealitatea Tv, să știi că forma de Genitiv, respectiv Dativ, a minunatului substantiv comun „ou”, în forma lui de plural e „ouălor”. Nu „ouălelor”. Mulțumesc.

A doua superbițenie pe care am vizionat-o a fost un material legat de curvele care-și fac veacul (și-și cresc copiii din banii căpătați în urma relațiilor sexuale pe care le întrețin cu diverși frustrați într-o pădure de lângă București – n.r.) chiar și pe gerul de minus 12 grade. Apăi, dragă Mihai numaiștiucumte-ofichemând reporter la Banal D, află tu, dragul babei, că muierile alea nu stau crăcănate pe ger din plăcere – stau pentru că – extraordinar!! –  există frustrați, impotenți, dornici de altă acțiune decât cea reflexiv manuală și incapabili de a-și (a)trage în alt mod decât prin compensare bănească o femelă  în vederea montei. Acuma, dincolo de calitatea inedită a informațiilor – fantastic, se poate face sex pe bani chiar și pe ger, chiar nu știam, e deosebit de interesant – și de metoda obținerii acestora – 3 femei urmărite, aproape fugărite de-un reporter avid, e musai să explicăm:

Mihăiță maică, în ciuda aparențelor și a stereotipurilor pe care ești susținut să le regurgitezi în eter, întru dihonia babelor habotnice, orgasmofobe, aproape excitate de pierzania perenă a omenirii, transformată în meserie – preacurvia – și întru veci pomenirea și ridicarea – dacă-mi permiți – a ratingului jurnalului dincolo de genunchiul păduchelui lat, să știi că fără clienți, bărbați „bine”, specialiști în lucru manual –  muierile astea și așa nenorocite, s-ar reprofila, iar un subiect din jurnal ar trece la cele sfinte urgent.

Vă mulțumesc pentru atenție și să ne rugăm la Dumnezeul știrilor – sau măcar la producători – să nimicnicească prostia!

9 thoughts on “Meserii, profesii și frustrări

      1. da, si tocmai discutand despre corectitudinea gramaticala, am fost sabotata de proprul calculator si am tastat „chestile”, noroc ca am vazut dupa ce am dat send imediat lipsa unui „i” , altfel eram si eu pasibila de barfa!😛

Lasă un răspuns

