2011!!

Eu v-am zis! 2011 o sa fie un an nemaipomenit! Si nu doar pentru ca asa l-am inceput🙂 ci si pentru ca asa o sa ni-l construim! Eu va doresc sa fiti suficient de puternici ca sa nu va lasati influentati, suficient de norocosi ca sa transformati esecurile in sanse, curajosi ca sa va permiteti sa va lasati inimile sa zburde si in alte curti🙂, inteligenti ca sa va faceti mereu noi prieteni si cinstiti cu voi si cu ceilalti, ca sa iubiti de-adevaratelea fara fatada!

La mulți ani! ¡Feliz Año Nuevo! Yeni Yiliniz Kutlu Olsun! Mutlu Yillar! 新年快乐!Feliç Any Nou! Boldog Uj Evet! Happy New Year!

Si acuma, niste poze proaspete, de la si dupa Rev.🙂

Pasiunea surprinsa de revelion, cu o sapuniera fara zoom.🙂 Karibe Balkanika
Ce noroc pe capul meu azi! Un ou imens cu doua galbenusuri. Coaja e pusa la colectie. Va fi lipita si ornata de Pasti! Dixit.🙂

One thought on “2011!!

Lasă un răspuns

