hartia de ziar

Azi mi-am dat seama ca hartia de ziar imi lipseste. Am debutat in presa scrisa in 2006. In 06.06.06, la Monitorul de Cluj. Cu un interviu in exclusivitate cu Morandi, care tocmai ce primisera multe-multe premii la Gala MTV Music Awards in Romania tinuta la Cluj. Ii mai stiti? Beijo-lala.🙂

Domnul Rus a zambit, domnul Magradean la fel. Si eu cantam de bezmetica pe strazi ca am o jumate de ultima pagina in Monitorul de Cluj! Va dati seama? Chiar, va dati seama?🙂

Apoi, primul articol vero – proiectele legislative ale parlamentarilor clujeni. A fost distractiv, pentru ca primul om cu care a trebuit sa vorbesc era un fel de Bismark din Cluj – Negociatorul Sef al Romaniei cu Uniunea Europeana, Vasile Puscas. Fara balbe, dupa 6.000 de semne, clickuri si emotii pozitive, mi-am mai vazut o data numele in ziar.

Din prima a inceput intrecerea cu mine, cea de ieri din ziar si cea de azi din fata tastaturii si cu cea de langa scaunul lui Vasile sau al lui Cipri. Ca da, stateam pe capul bietilor oameni sa vad care si cum imi editeaza materialele. I was a pain in the ass! De asta tin sa le multumesc: ca m-au lasat sa le suflu-n cefe in fiecare dupa-masa si ca mi-au castigat increderea sa le las textele pe mana fara nici o strangere de inima.

Multumesc!

One thought on “hartia de ziar

Lasă un răspuns

