succesurile prostiei

Mi-am zis: Andra, n-ai auzit bine!, in timp ce pixul facea deja rotocoale pe hartie. Dar nu, in fata statea parca prea senina o colega care spunea inocent: Iustinian a cucerit mai multe teritorii de la austrogoti. Inchid ochii si-mi spun ca mi se pare, ca n-am baut suficienta cafea. Tinara continua si ne explica, in timpul unui examen cum, romanii si ardelenii constituiau populatia principala in Ardeal…, urmeaza explicatiile despre introducerea culorilor pe drapelul Romaniei (…) cum steagul avea pe dinsul stele si rosu falfaind. Eram deja cu ochii iesiti din orbite de mirare, sau mai pe romaneste spus, bulbucati. Distinsa domnisoara parca simtea ca nu-i ceva in regula cu rosul care falfaia si a explicat. Era doar o expresie! Ce linistitor!🙂
Alta faptura ravisanta ia cuvintul si lamureste in timpul prezentarii domniei sale: zeii au fost apogei. Clarificarea? Fiecare sintem zei pentru noi insine. ?!?!?! Pixul deja facea hartia sa plinga si eu ma rugam sa crape pamantul si sa ma inghita naibii. Pe cind am crezut ca s-a terminat, ca asta e capatul… ghiciti! Alta prezentare! Pam pam. Alta bucata colega, frumos asortata, gloseaza: lingura e simbolul relatiei omului cu foamea.
Nu mai stiam ce sa fac, eram undeva la granita dintre ris si plins. Pixul se inviorase deja.🙂 La a doua tura de examen, alte colege, de data aceasta de la alta sectie, m-au surprins, ca sa zic asa. Pixul meu era fericit, pentru ca auzea pentru prima data de simbioza creata intre Moni si Iri, vizibila intr-un reality-show! Ca sa zic asa, Irinel Columbeanu a fost un print pentru Monica, fata saraca care a reusit prin fortele ei. Ca eroii din basme. Ca sa zic asa. Oricum ar fi zis?!, stimata colega a pus punctul pe i. Emisiunile acestea au mari succesuri! La fel ca starea de imbecilitate, daca-mi permiteti.😀

4 thoughts on “succesurile prostiei

Lasă un răspuns

