fragmente de campanie (1)

Am cules azi, din bunavointa candidatilor la presedentie si ai membrilor de partide care s-au perindat pe la televizor, in afara unei dezbateri, niscaiva fraze care sa pot sa ramina pentru posteritate. Nu am numarat cite declaratii sint, ca or fi 3, 5, 7 sau 12, tot una e.

C.V.Tudor: „Nu ride, tinere Boureanu! (…) Daca intru in turul doi, ca esti simpatic, o sa-l rog pe Marius Marinescu sa te adopte.”

T. Basescu: „Va multumesc ca in seara asta nu ati plecat acasa. (…) Va doresc o zi buna!”

R. Berceanu: „Avem citeva puncte in sus, sau in minus.”

R. Fenechiu: „Mircea Geoana este si el un rau mai mic.”

C. Boureanu: „Mircea Geoana e cunoscut ca ii razgindac si pa gura si in scris.”

C. Antonescu: „E inadmisibil pentru un sef de stat sa-l arunce in lupta pe Corneliu Vadim Tudor. (…) Iar pentru Geoana e imposibil sa cistige campania, pentru ca e manechinul lui Hrebenciuc.”

M. Geoana: „De unde pina unde mofturile astea? Eu nu mi-am permis niciodata sa recuz un jurnalist, chiar daca ar fi Radu Moraru, care se afiseaza cu Basescu. De ce fug de mine oamenii astia?”

L. Bolcas: „Astea sint niste fite de fata mare la maritat, care arata teama de electorat.”

K. Hunor: „Am stat chiar doua zile la Bucuresti degeaba.”

Revin cu alte fraze de duh. Promit.

4 thoughts on “fragmente de campanie (1)

Lasă un răspuns

