mi-era pofta

Sa scriu asa, frumos, si-n ziar. Sincer, cam uitasem sa scriu si sa vedeti minune: intr-o dimineata friguroasa de luni, in fata prefecturii, am furat energie de la 200 de oameni suparati pe Guvern si-am scris ca odinioara: ca mine. Sa vezi si sa nu crezi, dintr-o data m-am trezit si mi-am dat seama ca-mi era tare dor de mine, de nervii aia in stomac – daca am scris bine, ce-o sa zica lumea, dac-o sa le placa, sa stau in spinarea cuiva sa vad ce sa (nu) taie din mine. Fara comunicate, agentii de presa ori exclusivitati. Cu oameni si cu momentele lor. Apoi, m-am bucurat, mi-am adunat catrafusele si-am plecat din redactie c-un zimbet larg pe fata. Cred ca asa trebuie sa fie, pentru ca am primit telefoane ca alea de dupa o lunga vacanta.
Sarumina, multumesc, am revenit!

Lasă un răspuns

