de 8 martie

Le multumesc celor care m-au felicitat. Si celor care m-au pupat. Si celor pe care i-am enervat. Si celor pe care i-am rujat. Si celor care m-au suportat.

La multi ani mama, Feli si mami!🙂
La multi ani Rox, Ralu, Andrushka, Marina, Slivia, Gordi, Gabitrabi!

Sa fiti si fericite si frumoase si iubite!

One thought on “de 8 martie

  1. vineri la 9 fix o sa ma postez in fatza usii albe. sa pui pe cineva din blocurile vecine sa iti semnaleze prezenta-mi in adidasi.😛 ca sa rascumpar biblioteca… asta e cadoul meu, statul acolo aiurea, o sa fac poze doveditoare. : ) nu e cine stie ce cadou, stiu, dar eu pe-asta-l vreau.

    ps: i-am trimis mail cu titlul „link” lui Dad. un link si un comentariu care stiu ca o sa-l supere. hope that mail will make him sa nu mai vb cu mine niciodata. e stubborn de iertator, stii? and my heart is oficially breaking. : )

    ps2: last comment, nush de ce nu ma pot abtine. : )) love, nero.

Lasă un răspuns

