o sa votez cind or vrea papucii

Eu as merge la vot, dar papucii mei nu ma duc inspre sectia de votare. Cica-s nervosi si m-ameninta cu greva.

Stingu’, de pilda, mi-a zis de dimineata ca m-ar duce la vot daca nu ar fi in pericol de inec. „Auzi tu – imi zice – pai cum mama sa te duc? Is in pericol de inec, de fiecare data cind trec strada si-i ploaie. Mie nu-mi convine si nu te duc. Zi merci ca ar trebui sa cer spor de umiditate”.
Dreptu’, chioris, il sustine: „Da, mah! Chiar ai dreptate. Io nu merg pentru ca m-am saturat sa fiu murdar non-stop cind ninge. Imi stric reputatia de pantof de firma cind de fiecare data cind ninge se face noroi. Degeaba ma tot speli”, imi comunica furios.

Pai, bine, dragilor, io ce vina am?!
„Schimba-ne!”, aud.

„In cazul asta, ma duc in sandale, sa-mi fac datoria de cetatean onorabil platitor de taxe”, raspund si-mi indrept atentia inspre o pereche de sandale verzi. Culoarea-i in trend. Nu conteaza ca-i frig afara. Dau sa ma incalt, ca sa ajung in timp util la vot, cind: „Asculta draga, noi punem de greva. Cum sa ne scoti iarna cind noi si vara inhalam tot praful de pe strada? Sintem mai ceva ca-n desert. Macar iarna sa ne odihnim”, zic verzile-n cor.

?!
Uite unde-am ajuns. Io vreau sa merg la vot, dar nu ma duc papucii pina acolo…

7 thoughts on “o sa votez cind or vrea papucii

  1. ba la ce selectie de catindati au fost,niciuna din cele 40 perechi a mele nu m-ar fii dus la vot…dar ideea e buna,cu papucii de vot…

Lasă un răspuns

