aceeasi

M-am prins. E aceeasi chestie. Gindeste-te numai: fugi, fugi sa uiti, sa nu vezi, sa te ascunzi, sa renegi, sa plingi, sa simti altceva, sa fii tu cu tine. Si ajungi si sa uiti si sa nu mai vezi si sa te ascunzi la suprafata si sa renegi si sa plingi si simti. Da, destinul face cele mai proaste glume. Am ajuns sa urasc ce-mi placea demult. Si nu mai stiu unde vreau sa ajung. De ce… Universul asta e finit? Nu-mi dau seama. Fug, ca sa ajung in acelasi loc, mult mai cald si mai calm si mai clar decit la inceput. Sau imi amintesc doar ce vreau sa-mi amintesc. Sau poate ce-am uitat nu conteaza. Asa cum spunea cineva drag cindva: nu conteaza ceea ce spun, conteaza ceea ce intelegi. Am uitat de mine, am uitat de tot, de toti si de toate. Imi pare o gluma idioata, dar sint tot aici. Am fugit inainte si am ajuns inapoi. Ciclicitatea e uimitoare. E irezistibil. Cu cit te indepartezi mai mult cu atit te apropii mai tare. Stii? Ca diferenta dintre „da” si „nu”. „Nu” e cel mai aproape de „da”. Si invers.

2 thoughts on “aceeasi

  1. „merg mereu inainte si in final ajung tot de unde am plecat: uimit de ce descopar.” ceva scriitor american. de pe vremea cand inca mai citeam.

    „you think you’re moving but you go nowhere”. ceva vers dintr-o piesa. de pe vremea cand inca mai ascultam muzica.

    dar cel mai mult imi place cum a zis altcineva. ca te misti. ca te misti altfel. invers. si, mai presus de toate, inainte. un „inainte” clar, frumos si limpede ca o bomboana din alea care ti se lipesc pe dinti.🙂

  2. vezi? neuronul meu obosit a observat ca nu-i nimic nou sub soare; iar despre bomboanele alea…hmm… am observat eu ca fac rau la dinti🙂 oricum, pentru ca-i ciclic tot, o sa ajung din nou la ele, dupa regula lui „inainte, altfel invers”

Lasă un răspuns

