eroii nu mor niciodata

Pentru mine o zi normala incepe de dimineata. Fac revista presei. Citesc potolit cam tot ce au scris colegii mei aici la Cluj, dupa care ma mut putin pe Bucuresti. Aflu de Guvern, de sindicate, de nu stiu care figura blonda sau bruneta de pe sticla care face sau deschide mai multe cutii de solar decit carti, de numarul oualor cuiva, de noua pasta de dinti extra-white, de cola la 2 jumate, despre cauzele frigiditatii, de Mos Craciun care poarta tanga si-i un pervers, de leacuri babesti, dupa care deschid radioul. George Michael – last Christmas, stiri cu Iliescu, cu Parlamentu care da ok-iul Guvernului, fac dus doar cu ceva gel de liliac de la Y.R., ma spal pe dinti cu pasta de dinti lider in igiena orala convinsa ca o sa am dinti mai albi decit daca m-as spala cu clor, deodorant cu aloe vera, ca deh, vreau pielea fina, musai crema de corp cu portocale si lapte, un strop de parfum, jeansii L.C. care deja nu-mi mai plac, un tricou, ceasul, inelul pentru care a fost cumparat ceasul, M.F. pe fata si putin M. pe buze, haina cu nasturi stralucitori, telefonul, castile pe urechi, on, liliacul, ma invirt sa vad daca las totul bine, inchid usa,  salut in stinga si-n dreapta, trec pe linga banbu, ratoi si infuriata, ajung la Republica, in timp ce astept 35u intreb daca mai au monitoru, daca da de ce?!, urc si vad ca am ratat a 11-a mia oara tirgu cadourilor de la Expo, nu m-am dus la cumparaturi noaptea in mall, imi amintesc ca ar trebui sa-mi iau pantofi de femeie, cu toc si dinalea, ma enervez pentru ca iar am uitat de card, sa vad ce mai am, zic c-o sa ma uit la Sigma, ajunge 35u, plin de oameni, colinda Hrusca la radio!, un baietel cu sapca mov urla la maica-sa ca vrea masina turbo albastra cu telecomanda de la Mos, o tipa tunsa scurt explica la telefon ca si-a pierdut plansele de instalatii in celalalt autobuz si ca o pica profu si ”serus” Erasmus, are cizme faine, totusi, Calea Turzii, televiziune, groapa, vai, da unde-ai invatat sa conduci asa?? zici ca ii sofer de tractor, bine ca ii de vina primarul, data viitoare vin cu masina, cimitir.

Sigma. Astept la stop, bine c-o facut cineva unu si nu mai moare lumea degeaba, portarii visinii cu logo pe ei, imi iau ziarele, urc la 6 cu inelu, ma-ntilnesc cu Alina, care-i la tigara cu colegii de suferinta, scot cheia, deblochez interfonu, monitoru, iulia, seeerus, iuliaa, pfuai ce-am luat-o de la I. au subiecte bune pe medical, le-am dat-o cu ceva sindicate, uit de cafea, ies cu liliacu, 1 leu cafeaua, bratu ala de la aparat nu merge si-mi curge jumatate de cafea pe linga, mama ma-sii, imping bratu la loc, interfon iar, ma joc, iulia sa mi-l faci pe ala, te rog, NewsIn, Mediafax, am vazut, monitoru de pe geam, e si Adi M. Popa in redactie, ne jucam iarasi, Paul, sumar, scriu, telefoane, materiale, vin tata si unchiu, ne jucam iarasi, hlizeli, Iki, l-au investit pe Bazac, site-uri, scriu, suna mobilul, scriu, iarasi suna, centru comercial, mincare, iaurt de baut, fara bifidus, alune, ma enerveaza ca nu mai au craciunite, in redactie, supa la plic, ma joc. Scriu. Taxi. Numai pe aia ii sun. Ninge. Acasa.

Maninc. Televizor. Fufe. Sau prosti. Miros parfumul, ma binesdispune, pfuai, iar mi-am uitat telefonul pe silent, iar 3 mesaje si 4 telefoane, inca 4 e-mail-uri. Crize la televizor. Suna telefonul. Ma racoresc. Ies. Dansam. Doar Vodka orange. Ne jucam in marsu meu, care-i fratele. 5 dimineata. Driving home for Christmas in taxi. Faina melodie. Nici cover-u lui Krivach nu-i rau la Halellujah. Promo timpit.

Directia 5. Lucruri banale. O zi normala, in care ma bucur si ma enervez din motive pe care mi le-au dat acu 19 ani, 29 de tineri clujeni.

Eroii nu mor niciodata.

Pentru mine. Multumesc.

Lor le multumesc:

Lucian Matis, Nemes Calin Alexandru, Pedestru Horia, Ticlete Mihai Calin, Jurja Sorinel Dorinel, Bors Grigore, Tamas Burgya Iosif, Borbely Istvan, Pop Teodor, Marin Vergica, Ciortea Emil, Ballai Csaba Zoltan, Valean Ioan, Inclezan Ioan, Misan Corina Luminita, Chira Ioan, Smical Dinu Adrian, Rusu Ioan, Cristurean Rodica, Szabo Stefan, Nasc Gheorghe Adrian, Cioara Viorel, Merca Aurel, Szabo Attila, Egyedi Imre, Pop Alexandru, Sabau Ioan, Cionca Iosif, Ciupitu Chican Fanel.

One thought on “eroii nu mor niciodata

Lasă un răspuns

