Craciun fericit!

Habar n-am ce inseamna fericirea pentru voi. Pentru mine, fericirea sta intr-o zi insorita, cu zapada, cu mere coapte si vin fiert cu scortisoara. Poate insemna, la fel de bine si pierdutul sirului orelor pe o banca dintr-un port. Vreau ca de Craciun sa fiu fericita. Sa stau sa citesc povesti si sa ma plimb. Imi doresc zile in care sa fiu impacata cu mine. Zile in care sa nu conteze detaliile sau rictusurile sau sclifoselile.  Imi doresc sa ma impac cu toti cei pe care i-am neglijat. Imi doresc sa nu mai uit de mine. Ceea ce va doresc si voua! Sa fiti fericiti de Craciun.

Lasă un răspuns

