draga Mosule,

Stii cine sint. Stii ca anul asta n-am fost asa cuminte.

Dar mai stii ca am invatat din boacane, asa ca te rog sa-mi aduci pe linga cioco, bombo, porto: un bilet de avion in alb, un luciu de buze si guma cu gust de pepene, pe Silvia de la NY, primul numar din La Vanguardia, o broasca testoasa, o esarfa, o sapca, o zi de primavara, o craciunita, niste sosete colorate cu detegetele, o scrisoare, un breloc cu Casillas, zapada, o legitimatie noua, carti de vizita, parfumul meu, o minge roz pentru Pepa, Jacques si Hercule, o sanie, o bratara cu argintiu si albastru, un inel, un sandwich cu salata verde, un cos de picnic, o mare, un glob, o carte, niste margele gri, o girafa de plus, o perna, un cos de nuiele de bambus, un lac de unghii mov, un bilet la concert, lego, carioci de scris pe geam, un pai roz si mai multa minte.

 

Multumesc & te iubesc,

Andra

5 thoughts on “draga Mosule,

  1. io vreau sa-mi aduci draga Mosule o pereche de papuci de casa, asa cum mi-ai adus si anu’ trecut, si acum doi ani, si daca se poate sa-mi aduci o pereche care sa nu se strice pan la anu, ca e criza, si sa nu mai trebuiasca sa vi si la anu cu papuci de casa. asa ca te rog ai grija sa tina doi ani de nu mai mult…

Lasă un răspuns

