banbu

Ma bucur c-a venit banbu la Cluj. Nu stiu ce ne-am fi facut noi fara banbu.Cum sa ne continuam vietile linistiti la gindul ca sintem niste provinciali fara banbu in buricul tirgului? Acu sintem mai fericiti. Da, da, de o mie de ori mai fericiti ca bote ne-a pus la dispozitie mese de firma pe care sa dansam. Sau scaune de pe care sa salivam. Sau coafuri inghinale cu care sa ne clatim ochii. Serios.

Banbu va schimba vietile clujenilor. Nimeni nu va mai merge in piata negatit ca de banbu de frica sa nu dea ochii cu bote, care in avintu-i cunoscut nu va precupeti nici un efort in a-i urechea pe neofitii prost imbracati, ajunsi in piata dupa – vai!, sfidare – mincare.

Cred ca si tanti Floarea, care vinde patrunjel si ceapa jos, in piata, are incasari mai mari de cind cu banbu sus, pentru ca a scapat de obsesii: in sfirsit patrunjelu dumneaei nu se mai ofileste pentru ca are sanse. Nici viguroasa ceapa verde cu tulpina fusiforma nu mai face escale si ajunge, si ea, direct la tinta: pe costumatiile fetelor din banbu.

17 thoughts on “banbu

  1. pls forgive my ingratitude and stupidity. who and what is banbu and botee?
    what will happen with me if me not keep up with daily fashion/trend ?

  2. iar usturoiul tantei cu pricina ajunge in sampania de 600 de lei de la banbu? :p
    macar acu’ n-o sa ne mai miram daca o sa vedem tipe cu paiete in miezul zilei invartindu-se prin piata mihai viteazu… sau devine piata banbu? :))))

  3. Stimata dra. Andra-Daria Szasz,

    Cu ce drept nesocotiti proaspatul meu lacas de cultura urbana, pe care eu, Catalin Botezatu, din prea-multa-mi bunatate si din Valhalla haute couture-ului bucurestean, vi-l daruiesc Dvs.? Plapanda-mi fiintza se simte lezata de asemenea declaratii. Voi solicita daune morale in tribunal. Si nu o sa mai aveti acces niciodata la kilotzii din colectiile mele fashioable si trendy, pentru ca m-ati suparat. Cata Botezatu.

  4. Plapanda-mi fiintza fashionabila este si mai mult ofensata. Te bannez, nici o firma care vinde creatiile mele nu o sa mai aiba voie sa iti vanda nimic. Prietenul meu o sa te dea si el in judecata, pentru ca mi-ai lezat orgoliul. Si la casatorie nicidecum nu o sa te invitam. Iar in Bamboo nu o sa mai ai acces, pentru ca prea-smerenia mea fashionabila nu iti mai da voie. Ne vedem in instanta!

    PS: Si avocatul meu o sa aiba sigur kilotzi mai misto decat al tau. Grait-am!

  5. Distins domn Bote, tin sa va amintesc ca ati uitat sa ma invitati la superbul eveniment destinat impreunarii sociale, cum altcumva?, a domniei dvs. cu un respectabil necunoscut.
    Cit despre creatiile dvs. permiteti-mi sa ma abtin.
    Din pacate atit pentru imaginatia dvs. cit si pentru cea a minunatului dvs. avocat, nu va permit sa pingariti nici macar cu gindul textila care imi acopera pretiosul posterior. :))

  6. Stimabila dra. Andra Szasz, tin sa precizez faptul ca acum mi-ati sfidat si iubitul. El nu e un ,,respectabil necunoscut”, doar se casatoreste cu Inalt-Prea Fashionabilitatea mea. Si mi-ati sfidat si creatiile. Stiti ca toata presa din Bucuresti poarta prea distinsele-mi creatii? Si stiti ca planuiesc sa lansez in Cluj si-o televiziune, Chill-o(u)t tv, la care nu va voi primi nicicand dupa sfidarea asta a prea-fashionabilei mele fiintze? Si stiti ca am fost solicitat sa le fac kilotzi si lui Base, Iliescu sau Nastase? Ei poarta de asemenea creatiile mele. Base ii are cu pictograma cu ancora si catarg, Iliescu cu secera si ciocan, iar Nastase, cum altfel, ii are cu termopane. Si ei va vor da in judecata.

    Cata.

  7. Dra. redactor Andra-Daria Szasz
    Eu, Cata Bote, asa usor nu ma las
    O sa recidivez pana la Bamboo va convertesc pe totzi
    Asta eu jur pe-ai mei … blondini zulufi.
    (si ei de colectie, evident)

    Cata.

  8. tia scris botezatu!!!!!!!! i-i recunosc stilul. iel ie!!!!!!! uau!!!!!!! poti sami dai shi mie aidiul lui de mes t-e rog moolt? poopiki dulki. eu i-l uby pe bote.

  9. shi zimi cand anume i-l gasesc in bambo dak sti? k asi vrea tare moolt sal coonosc. sau i-i poti transmite? te roog moolt. i-l uby moolt d tot. ie cel mai sooper creator de fasion pe carel stiu. multumy mult.😛

Lasă un răspuns

