Ton de pipaieli si pupaturi la Jucu

La Jucu oamenii se pupa. Si se imbratiseaza. Dar mai ales se pipaie.🙂

Ieri s-a deschis prima fabrica de ansamblare a componentelor de telefoane mobile din Romania. La deschidere, pe linga conferinta si cafeaua de dimineata, jurnalistii au primit cadou niste pipaieli. Cica din „motive de siguranta”. Hai, serios?! La intrarea in fabrica, trecuti printr-un filtru ca acela din aeroporturi, tiuie ceva. O femeie cu fata lunga si ochi rotunzi, imbracata intr-o uniforma gri cu sapca in cap zice taios: „Stati dreapta, va rog… si ridicati miinile perpendicular pe linga corp”. ?!?! Ok, zic, oricum n-am mai fost la voi… poate de asta or fi angajatii vostri asa multumitiimi zic in gind, intrerupta de o mina peste sin. Acuma serios, zic, in chiloti n-am nimic. Vreti sa v-arat? „Poftiti?” Ah… nimic, mai jos…🙂 Se uita lung la mine si ma lasa sa trec. Imi iau catrafusele si ajung cumva la sala de conferinte unde ni se prezinta numai si numai realizari. Timpul dedicat intrebarilor este limitat si sintem anuntati, dupa 12 minute ca: „trebuie sa coborim sa ne asteptam invitatii”. Huh?! Deja?!?! „Da.” Ok. Ca pe banda, coborim aliniati, sub atenta observatie a oamenilor de paza. Uau… deja ma simt speciala. Niciodata nu mi-as fi imaginat sa am spatele asigurat de 10 oameni de paza. Si mai ales intr-o fabrica de oameni normali, care cistiga de 750 de ori mai putin decit seful lor.🙂 No bine, zic. Ajungem jos. Culoar alb. Perdelele albe dintr-un bumbac satinat, acopera aproape trei sferturi din hala goala. „E inestetic”, ni se zice. Mdaaa, suuper, ce-mi place ca fabrica de telefoane tine mai mult la estetica, decit la muncitori.🙂 ajunsi la conferinta aflam ca trebuie sa ne lasam telefoanele la intrare. Cum dracu’!?!? Pe mine ma suna oamenii. Am subiecte... Nu va dau nimic. Stati voi la conferinta, ii replic unui barbat gri cu pierce in nas. Se incing spiritele, jurnalistii zic ca nu intra, sa mearga cine-o vrea la conferinta. „Lasati-i sa intreeeee”, se aude o voce. Mdah, ma gindeam io… Oare de ce nu l-o fi lasat pe tipul cu pierce sa intre in locul nostru? Poate nu era fotogenic… „Ocupati loc, va rugam”, tuna o voce in microfon. Ok, stai numa’ sa-mi gasesc un loc si sa-mi pun castile. Si asteptam. In stinga, pesedist linga pedist, linga liberal, cu totii se felicita reciproc. Mare realizare pentru ei. Se pupa. Se inghesuie. Isi zimbesc. Apare Tariceanu. Alai. Mare. Se saluta scurt cu Boc. Sed unul linga celalalt. Se privesc cu coada ochiului si nu-si vorbesc deloc in timpul evenimentului, ca doi indragostiti certati de curind. Ce-i prea evident, niciodata nu-i adevarat, imi spun. Japonezii stau in spate. Engleza it’s ok, nu-si pun casti, se uita lung la trei zimbarici de pe un podium care taie o panglica. Oare de ce aplauda?! Se string miini, pupaturi iar. Mincare. Multa. Bautura. Tur de fabrica. „Va rugam sa va lasati telefoanele mobile in suportul special amenajat. Ok… na, ia-l. Si asa nu-mi placea cum suna… 79, primesc un numar in schimb. Parca in contextul asta mi se trage poseta, scotoceli in gaura neagra, mi-am vazut rujul ala rosu pe care-l crezusem piersut rasturat de o mina cu bataturi, imi observ agenda mica neagra cu numere de telefon pe care mi-o imaginasem pe birou… ma uit la numarul primit mai bine-ar fi mers un 69Tur de fabrica. Sauna. Tip fortzos in sala de forta. „Vin oamenii de aici, unii isi lucreaza bicepsii… Da, da…mi-i si imaginez pe cei 1600 de angajati cum stau la coada sa stea la fitness, dupa trezirea tonica de dimineata la 4″ . Ne intoarcem. Primim telefoanele inapoi. N-a fost mare lucru. M-au sunat numai vreo 4 oameni si 3 apeluri de la un numar pe care nu-l stiu. Nu-i bai, macar am vazut cit de eficienti is…” Pupaturi iar. Mincare. Super. Semnaturi. Plecat val-virtej. Cluj. Jucu. Ieri.

6 thoughts on “Ton de pipaieli si pupaturi la Jucu

  1. lasa, a fost bine. se putea si asa: sa ii ai pe aia din piele de liliac, colectia fesionabal, de toamna, evident =))=)) cu sigla lui Bote pe ei, toata din metal. =)) nu mai treceai de cerberii de la intrare in veci.😀 deci a fost bine.😀
    ca sa citez un om drag: ,,ai un fel de-a scrie, il recunosc dintr-o mie. si e foarte de bine.”😛

Lasă un răspuns

